Din bestilling | Pris |
---|---|
Subtotal | 0,00 kr. |
Gordner Trading
Enkeltmandsvirksomhed
CVR-nr. 10591899
Mandøvej 17,
4800 Nykøbing F
E-mailadresse: jangordner@gordner.dk
Telefonnummer: 40134018
2. PRISER:
Alle priser er inkl. 25 % moms og i Danske kroner, hvor intet andet nævnes. Priserne er kun gældende inden for Danmarks grænser, eksl. Færøerne og Grønland. Pengene hæves først på din konto, når varen er afsendt.
3. SALG GENERELT:
Den angivne pris ved bestillingstidspunktet, er den gældende bestillingspris.
4. LEVERING:
Gordner.dk tillægger kr. 70,- til 202,- i fragt. Gordner.dk sender din pakke afsted indenfor 2 arbejdsdage. Leveringstiden er typisk 2-4 hverdage. Dog kan der i forbindelse med udsalg og ferieperioder, være lidt længere leveringstid.
Din pakke sendes med GLS indtil 20 kg enten uden omdeling eller med omdeling for ordrer op til 30 kg. Over 30 kg sender vi enten Danske Fragtmænd eller tilsvarende.
Ved levering gennem Post Nord gælder følgende priser:
5. AFBESTILLINGER:
Ønsker De at afbestille eller annullere en allerede afgivet bestilling, kan det ske ved, at fremsende en e-mail med mærket Afbestilling. Her bør bestillingstidspunkt samt ordrenummer fremgå. Har De modtaget en ordrebekræftelse pr. e-mail kan denne returneres til afsender med teksten Afbestilling! Indsat i emnetekst. Afbestilling bør ske inden kl. 15:00 samme dag, som bestillingen er foretaget. For varer såsom væv, plader eller epoxy der er klippet og tappet efter kundens ønske, er ikke omfattet af afbestillings regel.
6. BETALING:
De mulige betalingsmåder er:
Betalingsmåde (Efter aftale) kan kun benyttes af virksomheder og offentlige institutioner EAN nummer, og kun såfremt De i forvejen har opnået en betalingsaftale med Gordner Trading. Ønsker De en sådan aftale kan det for private virksomheder og for offentlige virksomheder ske her. Ved betaling med Dankort pålægges der ikke gebyr alle andre kort efter Nets gebyr regler.
Reservation af beløb
Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Pengene reserveres på dit kort eller konto indtil:
1) Vi trækker beløbet, når vi sender varen, eller
2) Pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder.
(Nævn de internationale kortudstedere, der kan benyttes hos jer, sammen med de udløbsperioder, der er for reservationer for de enkelte kortudstedere.)
Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder.
Vi tager ikke kortgebyrer.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.
Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din månedsydelse samme dato hver måned.
Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr. Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill. Læs mere her: https://viabill.com/dk/legal/viabill/
7. FORTRYDELSRET:
Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Består ordren af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager det sidste parti eller den sidste del.
Drejer det sig om en aftale om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager den første vare.
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved (jangordner@gordner.dk/40134018.) eller ved at benytte standardfortrydelsesformularen som du finder nederst i handelsbetingelserne.
I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
Fortrydelse af en del af købet:
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
Returnering
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Varens stand, når du sender den retur:
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug. Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. I visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den. Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:
Gordner Trading
Mandøvej 17
4800 Nykøbing F
8. REKLAMATIONSRETTEN:
Købelovens mangelregler kan finde anvendelse på varekøb. Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt. Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
Varen sendes til:
Gordner Trading
Mandøvej 17
4800 Nykøbing F
9. TILBAGESENDTE VARER SOM IKKE INDEHOLDER FEJL:
Ved tilbage sendelse af defekte eller forkerte varer til Gordner Trading, hvor fejl eller defekt, defineret og angivet af kunden, ikke konstateres, vil varen blive tilbagesendt til kunden inklusiv et testgebyr. Testgebyret er 300 pr. halve time inkl. moms. Testgebyret beregnes på baggrund af tid forbrugt i forbindelse med test og fejlsøgning. Medsendes der tilbehør, skal antal og produktbeskrivelse medfølge. Medfølger der tilbehør, som ikke umiddelbart fremgår på det medsendte RMA skema (reklamationsskema), kan Gordner Trading ikke gøres ansvarlig for eventuel bortkomst af disse effekter. Varer bør returneres med en fakturakopi hvor købstidspunktet for det reklamerede produkt fremgår. Undgå unødig returnering ved fejl og kontakt os inden returnering på 40130418, således at du undgår gebyr.
10. FORSVARLIG RETURNERING:
Gordner Trading anbefaler, at varen returneres via GLS, og at varen sendes som erhvervspakke. På den måde er der mulighed for at spore pakken i GLS system og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til Gordner Trading. Yderligere har kunden mulighed for, at kunne efterlyse pakken såfremt udlevering ikke har fundet sted. 11. ER DE I TVIVL: Såfremt der måtte opstå tvivlsspørgsmål, anbefaler Gordner Trading, at De retter henvendelse på telefon 40134018.
KLAGEADGANG
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte:
Jan Gordner
Email.: jangordner@gordner.dk
Tlf.: +4540134018
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag hos e-mærket – uanset beløbets størrelse. Læs mere her.
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr
PERSONDATAPOLITIK
For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger: Navn, adresse, tlf.nr. og e-mailadresse. Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos Gordner Trading og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål. Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige på www.gordner.dk er Jan Gordner. Som registreret hos Gordner Trading, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til: jangordner@gordner.dk
14. SÆRLIGE BESTEMMELSER FOR ERHVERVSDRIVENDE:
Der gælder de samme salgsbetingelser som for forbrugere, dog med følgende modifikation.
Standardfortrydelsesformular
(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)
Til:
Gordner.dk
Mandøvej 17
4800 Nykøbing Falster
E-mail: jangordner@gordner.dk
Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:
Bestilt den: ___________________ Modtaget den: ___________________
Forbrugerens navn: __________________________________________________________
Forbrugerens adresse: _______________________________________________________
Forbrugerens underskrift: _____________________________ Dato: _____
(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)
Handelsbetingelserne er senest opdateret 02/04/2024